
Dolce La Hulpe
Door het digitaliseren van personeelsdocumenten is het manuele werk op de HR-afdeling drastisch verminderd.
Sector: Horeca, hotel, resort
Dolce La Hulpe
Digitalisering van personeelsdossiers met Smartdoc
In het hart van het Zoniënwoud ligt het klassevolle Dolce La Hulpe hotel. Sinds de vlotte uitrol, kan Dolce La Hulpe niet meer zonder de performante en toegankelijke Smartdoc-oplossing voor het personeelsbeheer.
Het manueel werk is op de HR afdeling drastisch verminderd sinds de komst van het Smartdocplatform. Door onze personeelsdocumenten te digitaliseren boeken we veel tijdwinst. Het platform is bij Dolce La Hulpe gekoppeld aan de programma’s van Office 365: Outlook, Word, Excel en PowerPoint.
Document management en document automatisering is een troef die niet alleen de slagkracht van onze HR afdeling, maar van het hele bedrijf verbetert.
Ondertussen breidde Dolce La Hulpe de tool uit naar andere afdelingen zoals Finance.
Branche: Horeca
Producten en diensten: Hotel en seminarfaciliteiten
